Friday, August 26, 2011

Kisah AKU n Parkson Rawang

Semalam balik je from office aku pulang kerumah dan kemudiannya baru teringat yang aku belum lagi beli barang such as pencuci muka, skrub, shampoo, dll. Sibuk sangat nak beli baju baru sampai barang-barang asas ni boleh terlupa..So, setibanya dirumah, aku mengambil keputusan untuk skip terawih dan join familyku untuk ke Rawang. Diorang memang dah siap, cuma tunggu decision aku je - aku pulak dengan alasan Parkson tutup pukul 10.00, masuk kedalam kereta dengan baju kerja yang belum ditukar (to be exact - tak mandi), lagipun baru nampak professional beli barang kelengkapan lepas balik kerja, alah - macam aku pergi beli toiletries office kat Cold Storage..

tak amik masa lamapun sebab aku tau apa produk yang terbaik untuk aku, lagipun dah buat checklist before masuk Guardian tu..

Durex?? ni jenama condom tau, bukannya minyak pelincir ataupun susu Dumex..korang jangan fikir bukan-bukan plak, aku tak beli pun menatang niyh..

bila perempuan masuk shopping complex - walaupun initially diorang tak nak beli apa-apa, tapi nafsu punya pasal - mak aku ditemani ayahku pergi merayau-rayau cari porcelain set, dinner set..bekas kuih raya etc, meninggalkan aku dan kakak hilang tempat bergantung "sekejap". Disaat ni, aku pergi tempat teddy sempat aku suka teddy bear..hu3x, kantoi sudaa..

pembalasan - disaat aku merayau disecond floor aku jadi rambang mata nak beli seluar yang modern fit, tak nak pakai yang macam orang arab tu..at the end - pukul 10.00 aku keluar Parkson membuatkan mereka pula tertunggu-tunggu..

p/s: itupun balik sebab "klien" aku call, suruh bukak facebook - dia ada soalan law baru..*sigh*

No comments:

Post a Comment