Saturday, August 27, 2011

Kisah AKU n A Gift From M.G Joe

Tadi, waktu nak arrange and prepare barang-barang untuk dibawa ke UiTM, empat mataku terpandang sebuah kotak..hati jadi sangat curious untuk mengetahui apakah isi didalamnya, dah lama weyh aku tak kemas kotak-kotak ni sejak meninggalkan UiTM dulu and tambahan pula, bekerja menjadikan aku tidak ada masa untuk mengemas bilik, apatah lagi membuka kotak-kotak itu. Kotak pun dibuka dan rupa-rupanya ia menempatkan gadget-gadget aku such as charger handset (patutlah tak jumpa, buat habis duit je beli baru), torchlight, headphone tengkorak, speaker apple hijau yang tak pernah guna and..

terjumpa satu kotak berisi mouse pink-purple, pemberian en. mujahid a.k.a M.G Joe, alah..kalau korang rajin jerit kat shoutbox aku tu - korang mesti terperasan budak tu..

so, tanpa membuang masa akupun decided untuk menggunakannya, probably sebab mouse lama aku dah rosak rollernya..

baca instruction dulu sebab aku actually tak gemar and tak tau sangat guna mouse wireless, maybe sebab dah biasa guna mouse yang ada wire sejak first time guna pc waktu darjah 3 lagi.

proses pemasangan yang agak simple..

habis madu sepah dibuang, kesian mouse lama aku tu - jangan risau ye aku still enlist kau dalam bag lappy aku..for mouse baru, welcome to the club..

p/s : Kepada readers, minta tolong sedekahkan Al-Fatihah kepada arwah adik kepada kawan kakak aku yang baru meninggal dunia tengah hari tadi. Semoga roh arwah dicucuri rahmat dan ditempatkan dalam kalangan para solihin. Al-fatihah~

No comments:

Post a Comment