Tuesday, June 21, 2011

Kisah AKU n Jejak Kasih

jejak kasih?? macam tah pape la tajuk entri aku hari ini. ok lah, walaupun pelik tapi sebenarnya hari ini aku dipertemukan dengan blog lama aku yang dah hilang - mati-mati aku ingat dah delete blog tu. boring duduk office hari ini, sumpah takde kerja, jadi aku pun dah jadi macam sorang kawan yang suka taip-taip nama sendiri dalam search engine. Nak dijadikan cerita, aku buka google then taip "muhammad farid abd gani blog..", of course diarimcbride.blogspot.com/ keluar dulu and banyak entri - alang-alang dah banyak, aku pun teruskan sampai la encik google dah takde source lagi nak tunjuk..

tiba-tiba..mata aku terpaku kat "mcbridefred.blogspot.com/"..aikk, macam kenal je address ni, aku pun click la url tu..

tak sangka kau hidup lagi, tapi, memang "lame" habis, dengan template yang tak senonoh, tajuk pun tak tau la betul ke grammarnya..last entri pada 17.3.2010, follower pun tak ramai (ada 6 orang), itupun mungkin follow terpaksa kot - diorang ni kawan-kawan sekolah aku jugak.

2.5.2010, lahirlah blog baru aku yang masih bertahan sampai sekarang..

yang korang tengah dok baca ni.

No comments:

Post a Comment