Thursday, July 31, 2014

Kisah AKU n First Day of Syawal 2014

Assalamualaikum, bersyukur kehadrat Ilahi kerana masih diberi kesempatan untuk meraikan Raya Aidilfitri pada tahun ini. Salam takziah aku ucapkan kepada keluarga mangsa-mangsa Tragedi MH17 dan juga saudara Muslim kita di seluruh dunia terutamanya di Palestin, Syria, Myanmar, Thailand dan lain-lain.
Hari raya pertama aku dimulakan dengan menunaikan solat sunat Aidilfitri di Pekan Bota Kanan, tahun ni tak ramai pulak sebab aku dapat duduk dalam, saf nombor tiga lagi..haha
Balik je sembahyang raya kami terus ke pusara ahli keluarga kami yang terlebih dahulu pergi meninggalkan kami terutamanya atuk, Allayarham Abu Bakar B. Selan.
Tudiaa, raya dah mai weyh. Rembat shades Acik Zul sat – sekali tengok dah macam mat rempit pulak pakai camni..huu
Karok lagu raya pun Anuar Zain jugak..haha
Time ni ayah tak balik lagi, sebab ayah sembahyang raya kat Parit dengan family belah sana. Seronok pulak pakai monopod ni..ketagih pulak aku, balik nanti boleh selfie puas-puas macam Hafiz Hamidun..haha
Abaikan muka tu..:-p
Tiga beradik yang mantap-mantap belaka, diorang ni hotstuff kat tempat belajar masing-masing, aku je tak..:-)
Bersama Acu Nani dan anak perempuan dia yang sengal, Damia.
Haha, kelakor benor gambor ni..:-p
Berkabung untuk Keluarga Diraja Perak diatas kemangkatan Almarhum Sultan Azlan Shah..:-(
Bersalam-salaman dan bermaaf-maafan dengan ibu dan ayah tercinta. Harap-haraplah doa mak yang aku cepat kahwin termakbul. Amin..hihi
Selfie bersama family yang tersayang, diorang ni je lah yang aku ada sekarang – pencetus motivasi untuk aku terus berjaya didalam karier.
Cool tak gambar ni..along yang snap..:-)
Raya tahun ni memang best, tapi kalau semua ada lagi bertambah awesome rasanya..Apa-apapun, still okay lah walaupun yang ada tadi cuma family kami, Acu Nani and Acu Keon je.

Jom selak next entri aku pulak. Klik next kat bawah ni okayh!

No comments:

Post a Comment