Sunday, August 18, 2013

Kisah AKU n Dinner at Sukhotai

Assalamualaikum semua, saja nak cerita tentang aktiviti kami sekeluarga semalam. Yelah, masing-masing busy, aku dengan ayah bekerja, yang ada kat rumah pun along, mak and adik je. Yang tu aku tak tau lah diorang buat apa je. Tapi, one thing for sure kami sekeluarga memang dah lama tak gather and makan kat luar sama-sama.
So, kami pun decide untuk makan kat Bukit Beruntung, sebuah restoran ala thai yang diberi nama Sukhotai. Adik aku ni sibuk je nak pakai spek. Sekali pandang dah macam apek jual sayur je muka aku ni..:-p
Akak aku yang memang famous dengan muka bajet kontrol ayu bila depan kamera..haha
Bersembang pasal hal kerja..haa
Yang diorang ni pulak bincang pasal aktivit yang dah buat kat rumah, open house, shopping dll.
Budak ni nak balik petang ni, haha. Cian, cuti sekolah dah habis. Takpelah, pergilah berjuang untuk trial and SPM. Kau kan harapan mak ayah..:-)

Haa, tu je lah. Takde pulak nak amik picture makanan semalam. Sori lah, saya ni bukan tipikal Malaysian yang snap picture before makan, saya lagi prefer snap picture lepas makan..haha

No comments:

Post a Comment