Friday, July 26, 2013

Kisah AKU n Wk 2 Review

Assalamualaikum semua, ok sekarang ni aku nak review minggu kedua aku sebagai student attachment kat Onyx. Minggu ni bermula Isnin lepas aku dahpun dapat dokumen-dokumen yang relevant untuk report aku and now tengah working on to complete the report. Insyallah, aku ada lagi 5 minggu untuk completekan term aku kat sini.
Cuaca kat KL minggu ni agak bertukar-tukar, awal minggu panas and jerebu datang balik, but pertengahan dan akhir minggu cuaca sejuk dan nyaman dengan hujan lebat pagi tadi..
Dokumen paling penting untuk report aku - QMS and ISO. Selain HRM..:-)
Untuk menebalkan report, input from buku-buku ni memang lah diperlukan. Tapi rasanya, aku tak boleh rely kat buku je, minggu depan aku bercadang untuk conduct my own interview dengan Head Department..since masa pun banyak lagi.
Apa-apapun yang paling best untuk minggu kedua ni aku dapat elaun tengah bulan, since aku pun masuk tengah bulan hari tu..alhamdulillah, rezeki Ramadhan. Aku ingatkan dapat time cukup bulan, tapi dah standard payroll macam tu, takpelah bos..saya terima je..:-)

Ok lah, minggu ketiga pasni kena lebih perform and outstanding. Money is motivation? Yes, it is..I'm pretty sure about that.

No comments:

Post a Comment