Saturday, December 10, 2011

Kisah AKU n Nazism

Rileks, takde entri berunsur ilmiah pun hari ni. Nampak tajuk post hari ni macam nak menerangkan konsep Nazism kan, sebenarnya takde apa lah sangat. Just nak bagitau kat korang yang aku sekarang ni Golden Member of  Nazi Party, ha3x - just joking..by the way, tengoklah gambar-gambar kat bawah ni kalau nak tau cerita sebenar..
 Tadaa!! Garang tak muka beliau.. Swastika armband tu aku buat sendiri tau, ni semua gara-gara kelas ADS yang bapak boring tahap gaban dimana lecturer dia pun bagi greenlight untuk siapa yang nak tido..ha3x, ada pulak lecturer camtu..
Reich Chancellor on his office. Sedikit sebanyak info tentang Adolf Hitler, Nazism, Nazi Party and Nazi Germany - bolehlah melawat ke Wikipedia.

Bila takde kerja nak buat, start lah gila Nazi aku ni - err, for korang nya information, aku ni agak obses dengan idealogi Nazism but takdelah sampai nak bunuh-bunuh, boleh katakan setiap hari aku akan baca at least one source about Nazism. Just tertarik dengan imej karismatik dan juga oratory skil Herr Fuhrer, Adolf Hitler. Eh, aku hafal tau lagu kebangsaan Nazi Germany - Deutschlandlied, tak caye - nanti aku record then letak dalam ni..Erm, satu lagi reason kenapa aku edit gambar-gambar kat atas ni, sebab aku nak try refresh balik skill Photoshop aku - sebab, header blog ni nak kena tukar. Dah nak 2 bulan kot aku pakai yang kat atas tu..

p/s : Heil Hitler, Heil Farid!!

No comments:

Post a Comment