Tuesday, December 6, 2011

Kisah AKU n Hari Daging Sedunia

Aikk..apebende la tajuk entri aku kali ni, dah macam kering idea kan? So, sesuai dengan tajuk diatas - Hari Daging Sedunia - maksudnya, hari untuk kita makan daging tanpa belas kesian kat mereka yang kehilangan lembu atau kembing yang disembelih tanpa diskriminasi kulit, warna ataupun saiz..(ha3x. exaggerated nampak intro kali ni..)
 Ceritanya begini- aku, wan dengan faiz gi dinner kat Sec.2 lepas kelas CSC semalam. Dah tawar hati nak makan malam kat DC, sebab kualiti makanan tak begitu tinggi, plus harga yang tak berpatutan.

But, apa kaitannya dengan daging??
 Tomyam Daging, aku punya.
 Daging Sos Tiram, pilihan Faiz.
 While for Wan, Daging Masak Halia.
 Bukan makan sorang - kitorang main kongsi-kongsi lah tadi..apa gila aku nak makan satu mangkuk Tomyam tu sampai habis.
 Faiz dengan "tatoo handsock" nya..sumpah kita jadi tatapan orang ramai tadi, sebab kau..
 Muka tu tak boleh nak senyum ke Farid, dah tawar hati ke apa lepas kena tuduh nak ngorat Komander hari tu??
 Bon Appetite!!
Habis sudaa..

Itu jelah kisahnya untuk Hari Daging Sedunia - 5/12/2011.

2 comments: