Sunday, July 10, 2011

Kisah AKU n Sepetang Di Bandar Tasik Puteri

Hari ini, aku membawa familyku bertemu dengan adikku yang menuntut di SBPI Rawang.

Marilah kita bergerak ke Tasik Puteri.

tetiba pulak jiran sebelah rumah aku call kata nak singgah rumah lama dia - so, akupun alihkan kereta lama ini..nanti kat mana pulak dia nak parking kereta kan??

oleh sebab tak nak terperangkap dengan kesesakan di Rawang, akupun mengambil keputusan untuk ikut highway - sebelum itu, kami singgah sebentar di BOOKWORM untuk print sedikit kerja adik aku yang tertinggal minggu lepas - alang-alang berada kat kedai buku, akupun belilah senaskhah buku untuk kakakku.
p/s : bukan buku yang aku pegang tu tauu, jangan salah sangka pulak.

seperti yang dijangka - lalu ikut highway memang menjimatkan masa. sekejap je dah sampai di kompleks SBPI Rawang, tengah cari parking ni..

rupa-rupanya hari ini adik aku ada outing - so, dia memilih untuk keluar dengan kami rather than dengan kawan-kawannya, mungkin sebab aku bawa laptop kot. oleh sebab, aku tak biasa dengan jalan di tasik puteri, so, aku meminta ibu aku untuk memandu pula.
p/s: budak asrama main facebook..macam nak tergelak pun ada aku tengok adik aku ni.

buku baru - macam-macam la kau ni, along.

dalam pukul 3.30 petang, kami masuk semula kedalam kawasan sekolah adik aku..tak ramai orang, seperti biasalah pemandangan sekolah ni.

bentang tikar, melepak - main game bola dia tu..panaslah sekolah ni, walaupun baru lepas hujan..ke aku yang banyak dosa ni??

candid beb..serius.
p/s : tembamlah sekarang..

nak balik dah..dah besar adik aku ni, dulu kecik je sampai-sampai jadi punch bag aku - sekarang, aku pulak jadi punch bag dia..ha3x
p/s: rugby player tuu..

bye adik - jumpa lagi minggu depan, kesian, masuk penjara balik..
...........................the end...................................

2 comments: