Saturday, January 25, 2014

Kisah AKU n Practical Training

Assalamualaikum semua, semalam aku telah berjaya melepasi minggu pertama latihan industri aku di sebuah syarikat yang tidak asing lagi dalam bidang petroleum, OROGENIC Group. Aku diletakkan dibawah anak syarikat iaitu OROGENIC Resources Sdn Bhd, specifically berkhidmat dibawah Contract Department. Seperti yang aku dah plan hari tu, time praktikal ni akan aku gunakan untuk buat research dalam Quality Management System since research paper aku fokus di dalam ISO 9001 in Oil & Gas Industry.
Ni je gambar yang aku ada. Sebenarnya banyak tau, tapi sebab careless sangat, maybe sebab tengah ngantuk. Aku accidently terdelete folder gambar tu. Yang gambar atas ni selamat pun sebab aku post kat facebook time first day praktikal hari tu.

Erm takpelah, ada lagi 5 minggu kan. Nanti amik lah gambar banyak-banyak. Apa-apapun, wish me luck okay!!

No comments:

Post a Comment