Sunday, January 12, 2014

Kisah AKU n Progress Exam Pt. 5

Assalamualaikum semua, short entry je hari ni. Nak update pasal perkembangan semasa untuk exam aku dalam semester 5. So far, aku dah melepasi 3 paper dan cuma tinggal satu lagi paper untuk aku completekan semester 5 ni.

3 paper yang lepas tak nak komen banyak, alhamdulillah, masih mampu jawab semua soalan. Tapi skrip jawapan tu terpulang lah kepada lecturer-lecturer yang baik hati untuk decide samada relevan atau tak. Carry mark pun ada jugak sempat intai-intai, tak berapa memberangsangkan tapi rasanya cukup untuk tampung final exam.

ADS 504: 28/40
ADM 653: 27.5/40
ADS 512: 35/60

Haha, nampak cam tak cukup kan. Tapi takpe, keep your faith Farid. Sekarang ni kita cuba buat yang terbaik je. So, ada satu lagi paper iaitu Public Finance pada 18.1.2014, 4 kredit hour dan In Sya Allah, aku akan cuba bagi the best untuk paper ni.

2 hari lepas final exam, akan bermulalah satu lagi pengalaman baru dalam hidup aku - Praktikal!!

Wish Me Luck!!

No comments:

Post a Comment