Sunday, February 17, 2013

Kisah AKU n Cuci Kereta

Assalamualaikum semua, cuaca hari ni redup je. Since mak pun baru operation hari tu, and ayah pulak kena gout semalam. Aku mengambil tugas mereka hantar adik aku si Faris tu ke SBPI Rawang. Malas sebenarnya nak hantar budak ni petang tadi, tapi memikirkan mak ayah yang tak sihat akupun pergi lah..Sampai sekolah dia dalam pukul 4, dah jadi abang besar pulak adik aku ni, dulu seingat aku waktu dia masuk SBP ni muka takut je..
Balik je hujan lebat gila, aku ni dah la jarang drive time-time heavy rain, pastu sorang pulak tu. Menggigil jugak tadi, nasib tak terlepas exit Bukit Beruntung, kalau tak ke mana la aku tadi. On the way nak balik, teringat yang mak ada suruh aku cuci kereta kat rumah hari tu, tapi tak sempat. So, aku pun pergilah carwash..hehe
Mesti korang ingat entri kali ni aku basuh kereta sendiri kan..huu, sori la..x de kerja aku nak basuh kereta tu. Bukan kereta aku pun..hehe
Cool betul brader dua orang ni, buat kerja pun boleh sembang-sembang. 
 
Menunggu dengan sabar..hehe

Sambil-sambil tunggu tu aku jalan-jalan la kat area foodcourt tu, tiba-tiba terperasan bendera ni..hii
Waah, bersih dan berkilat..:-)
Sampai-sampai je rumah ternampak "kuda perang" aku ni.."Bro, bila mau cuci saya pulak?" Lek lu, nak balik nanti aku kasi cuci, servis semua..ok boy

No comments:

Post a Comment