Sunday, September 30, 2012

Kisah AKU n Modul 3 LPPKP

Salam kepada reader blog ni. Harap sihat la ye, so ni sambungan untuk Modul 2. Seperti yang korang tau minggu ni aku handle 2 modul, semalam untuk Part 2 and yang hari ni punya for Part 3
Oleh sebab aku ni pun student Part 3, so aku pun kenalah join Modul 3 ni. Luckily untuk hari ni, ada 4 urusetia yang dapat bertugas 100 %. Aku takdelah risau, cuma waktu dengar ceramah still keep in touch dengan diorang.
So far, STC bawah kendalian aku pun dah start nampak picture handling modul. Rasanya taklah risau sangat dengan flow program tadi. But, honestly pagi tadi memang agak huru-hara jugak, sebabnya tak bolehlah nak bagitau kat sini. 
p/s : Muka aku dah ada iras-iras JFK pulak..ngeh2x
Como's Brother. Yang 2 belah kiri tu orang kat sini panggil "Vanilla-Coklat", huu..rasanya korang pun dapat agak. Belah kanan tu namanya Yasin, dah lama takde muka brader ni dalam blog aku.
Ni pulak waktu LDK, amazingly dapat sekali satu group dengan Joe, Helmy and Pok Jad. Budak-budak lain kata kitorang susun nama..huu, mana adalah. Fakulti yang urus student list, bukan aku.
Manis tak saya..geli ja, huu
Event management punya LDK, buat event. So far, takde masalah dalam benda ni. In fact, waktu aku join modul 3 ni, aku sendiri ada event yang perlu diuruskan.
Seronok join event yang budak-budak ni buat. Yang paling aku suka kumpulan Pok Jad tadi, macam rasa main gameshow Spontan tu. Gila Hilarious!!
Menang event yang group Joe buat, dapat Choki-Choki..huu
Dalam pukul 6, LDK dismissed. Aku and several STC cam biasalah, make sure every inventory simpan dalam bilik SMF, pintu kunci..cuma yang tak sempat tadi kebersihan dalam DSG tu. Aku terlupa langsung. Dalam pukul 7, aku pun balik.

That's the end of my experience mengetuai modul buat kali pertama untuk fakulti ni. Penat? Of course, tipulah kalau tak penat. But, sangat best. Harap dapat join lagi.

No comments:

Post a Comment