Monday, September 17, 2012

Kisah AKU n Cerita 17.9.2012

Assalamualaikum, tak sihat sebenarnya ni. Selsema je memanjang, itu tandanya aku perlu rehat. Seperti yang korang tau, aku baru je selesai melaksanakan PPW & MDS FSPPP hari Sabtu lepas, and pada minggu yang sama jugak aku dapat tugas baru -Biro Multimedia untuk Majlis Perjumpaan Dekan Bersama Pelajar FSPPP
Program ni dihandle oleh kawan aku, Nadiah. Juga seorang TUNAS, kami merupakan group TUNAS yang diberi tugas sebelum MPP Election. Pagi tadi, ada meeting untuk program ni lah.
Seawal pukul 10 pagi aku sampai, lengang hari ni kat dalam UiTM. Biasalah, kan student tengah cuti. Before meeting tu, aku sempat buat post mortem and roundtable untuk program PPW aku tempoh hari
Hafiz, ni ketua untuk Biro Multimedia. Lepas habis ja meeting, kitorang lepak-lepak jap selongkar bilik gerakan SMF tu. Cari khazanah-khazanah lama, huu. Ni sebenarnya kostum maskot FSPPP waktu SAF.
Busy tak kitorang..huu, sepatutnya ada 13 TUNAS - yang datang tadi ada 9 orang ja.
Ni lah barang-barang yang aku dapat jumpa. Yang kat atas tu, baju FSPPP tahun bila pun aku tak tau. Ketat jugak, ke badan aku yang dah naik..huu. Yang bawah tu jaket atlet SAF tahun lepas kot, nak jadi atlet susah, sebab background aku bukannya seorang yang gila bersukan pun.
Daripada tak buat apa, aku gunakan masa untuk dapatkan idea sikit untuk video korporat SMF, waktu ni aku bincang dengan si Hafiz tu..
FSPPP Dihatiku!!
Bilik ni nanti bakal dikongsi dengan 2 persatuan lagi - CASS dan SiMECTRA
Zul, program MDAB dengar cerita kena tangguh atas alasan yang agak kukuh jugak la. Tu la Nad kalau korang nak kenal.
Dalam pukul 1, kitorang pun dismiss. Banyak benda nak buat ni - improvise design pamphlet, nak buat video corporate, tagging untuk urusetia..Alahai banyaknya kerja, belum pun masuk bulan pertama sem 3 ni - report PPW pun belum buat lagi, nak apply sijil untuk committee PPW pun belum lagi..*sigh*
Pergi lunch jap, tak breakfast beb tadi. Petang tu pukul 4.30 pergi main badminton dengan Joe and Pok Jad..Erm, tu je la cerita hari ni..:-)

2 comments:

  1. Aq tengok ko duduk goyang kaki.. Ko nie BERLAGAK r.. Indah khabar dari rupa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa masalah kau ni? kau faham tak kerja biro multimedia tu macam mana?

      Delete