Thursday, September 27, 2012

Kisah AKU n Mari Bersukan

Assalamualaikum dan selamat malam, jadual semester tiga ni memang best. Hari Isnin, Selasa start pukul 4 petang, Khamis pulak pukul 2. So, aku, Joe, Helmy and Pok Jad bercadang lah untuk gunakan waktu pagi dengan bersukan. Badminton tentunya pilihan kami berempat. Dah ni je sports yang aku enjoy. In addition, awal minggu biasanya kitorang tak busy, nak last-last tu baru nak hempas pulas Modul student.
Pagi tadi, Helmy tak dapat join atas sebab yang aku tak pasti apa. So, forum bertiga je la. Kat atas ni Pok Jad - En. Idzard Haffian. Juga seorang SMF, memegang EXCO Perhubungan Dalaman & Alumni.
Kapten Deq Joe, nama sebenar En. Zulkifli. Juga SMF, diantara kami bertiga, portfolio dia paling tinggi sebab dia ni salah sorang dari MT SMF - Timbalan Presiden 2
2 jam jugak kitorang main tadi. Yang buat lama match aku dengan Joe tadi - kitorang main 2 game, Pok Jad pulak tak silap aku main 3 set ja. 
p/s: Akhirnya dapat menembusi mata 15 lawan Joe, setelah sekian lama..huu
Fine! Pipi naik kan, tengok la aku exercise banyak-banyak, buat Rushfit bagi turun balik. Yang peliknya berat aku maintain 50 kilo.
Tengok bulu tangkis tu, dah macam apa - kena penangan smash Joe tu.
Snapshot from video yang dirakam tadi, maaf la snapshot buruk..kamera henset je..:-)

Akhir kata, semoga dapat selalu main badminton macam pagi tadi. Really enjoy walaupun menanggung kekalahan, huu

No comments:

Post a Comment