Saturday, November 27, 2010

Kisah AKU n Perindu 1213

Okeyh guys..alang-alang menyeluk pekasam biar lah sampai ke pangkal lengan, alang-alang ada kat rumah, bolehlah update blog and buka facebook..hrmm,wifi kat perindu memang sucks la..ada satu je yang boleh guna..namanya DLINK WIRELESS..itu pun lembab macam cipan..nak surf google pun lambat apatah lagi mengupdate blog and berfacebook..right guys..so,hari ini aku nak post something about my new life kat uitm..iaitu semester baru dan bilik baru,erk..dan juga roomate baru..

inilah biliknya..perindu 1213..tingkat 2 nombor 13..sebelah bilik air dan juga..

berdekatan dengan water cooler..depan bilik jea..x payah la nak bawak heater..huhuhu..:-P

katil aku kat bawah, mr.aslah kat atas aku..and yang paling best..locker aku stand alone..thats mean dia duduk sorang-sorang je sebelah katil aku..unlike orang lain..ada yang sampai 3 locker susun rapat-rapat..takde privacy kan..bukannya locker jea stand alone..

meja belajar pun sama..waahh..mesti mujahid jealous kan..

pandangan dari dalam bilik yang menghadap fakulti undang-undang..kalau camni bolehlah aku intai siapa2 yang berani buat projek kat fakulti tu..and lagi satu yang best..dapat tengok siswi-siswi lalu kat situ..ahakz..:-)

ketibaan mr.yasin anuar..dia ialah orang yang kelima yang sampai..first aku(mesti punya la), second mujahid(dah agak dah), third zaki(surprise), fourth najib(expected)..yang lain tu..maknanya selepas yasin(kenapa datang lambat..sape nak kemas bilik ni) la..takpe la..meyh aku bubuh nama korang..erm yang keenam khaliq(tah), ketujuh aslah(orang jauh..) and the last one..cik wan zulkarnai(laju jugak ko..)..

an evening at perindu..

malam di perindu..


waktu ni dah ramai orang sampai..except mr.mujahid and mr.zaki yang balik rumah..huh..tah pape lah korang nie..bukan main happy yerp guys..aku waktu ni dah rasa tanda-tanda sakit kaki dah..adoi sakit gila dod..tu la yang duduk atas katil je..

cyber cafe yang internet lembab..erm,kalau korang nak tau bilik ni nak tidur pun susah..orang tengok movie, gossiping, ada yang main game..thats why aku ready payung kalau nak tidur..bising takpe..tapi kalau terang mata aku tak leyh nak tutup..

eh pasangan adik-abang nie lagi..tak habis-habis..aku banyak lagi pictures romantic diorang nie..ha3x..

what is this..kucing la..kalau you all nak tau..kucing ni datang lagi awal daripada ketujuh-tujuh orang tadi..actually,lepas aku habis kemas bilik ni..kucing ni pun masuk tanpa dijemput..mata beliau agak bulat, anak kucing kot pasal badan dia kecil macam aku...so, ni adalah benda hidup kedua yang masuk bilik perindu 1213..thihihihi..:-p

so for the reader..ni la bilik aku untuk the second semester..bilik baru..roomate yang baru..takde la menghadap muka si mujahid tu lagi kan..baru-baru ni..aku ada la beli baju perindu..rm 25 jea..agak nice la jugak..baru semangat sikit kan..erm, in addition of that..kami juga telah melantik mujahid sebagai ketua bilik dan memegang title captain..woi,aku nak jadi 1st liutenant..boleh la, kita kan dah lama kenal..
...............the end...................

No comments:

Post a Comment