Friday, November 26, 2010

Kisah AKU n Hari Ni


Today is 26th November 2010..what is the special things about this day..erm..for those who already know me..today is my birthday and for me it is the most celebrated day in my life..ceyt..apa speaking2 nie..erk,picture diatas disnap ketika balik ke rumah tadi..pergh,keluar uitm pukul 1000 td then sampai dlm kul 1300..pastu terus drive g masjid kat melatisari..bajet professional jea..ahakz..

haa..ni pulak actually video yg direcord oleh mr.khaliq ketika celebration dalam bilik perindu 1213 pada tengah malam 1200..tapi aku just take the snapshot of the video..well,if aku letak video..itu salah because copyrighted by khaliq and lagi satu buffering akan menyebok..kat atas ni picture aku, mr.farid and mr.aslah..

mr.yaseyn,mr.hazard and cik wan..

mr.mujahid and mr.najib..thank you guys..aku happy semalam..walaupun makan biskut tiger coated with nutella and mentos at the top..energy tuwh..

well,td dah sampai kat rumah kan..maka tak best la rasanya kalau tak celebrate dengan the beloved family..setiap tahun mesti la punya..so,tahun ni aku sendiri yang bawa kereta..pergi tesco rawang..and apa lagi..melantak kfc la..ha3x

my elder sister,miss darina n my mum,mem sulina..

aku and my younger brother..mr.faris

with my dad,mr.abd gani..

so..this is him..birthday boy..da masuk 18 pn kau farid..by the way..welcome to the new age..ahakz..err..tahun ni takde birthday cake ke..??

mesti la ada..potong pas solat jumaat tadi..

mr.x: so farid,apa hadiah paling bermakna untuk tahun ni..
mr.farid: erm..hadiah yang paling bermakna ialah aku akhirnya dah removed seorang yang pernah menawan hati ini dari facebook dan juga dari hatiku..puas jugak rasanya walaupun agak sedih..nak buat camne dah orang tu dah ?@#$%..nasib baik ada adik angkat aku yang agak memahami..thanks mira..bersembang malam tu bukan main lama ek..sampai kong kredit dibuatnya..pasni kita chatting sekejap2 okeyh..
mr.x: wahh..boleh pun kau,ingatkan tak boleh..good job..
mr.farid: sometimes ada benda yang kena ingat..and tak semuanya kena diremove..okeyh..
mr.x : err..i understand now..thanks farid..

disini saya mengucapkan terima kasih kepada siapa yang wished untuk saya..kiraan terakhir pada pukul 12 tadi menunjukkan 58 facebooker dan juga 10 orang je di telefon mobile aku..thanks guys..at least korang ingat tak macam perempuan tuwh..
...................the end......................

No comments:

Post a Comment