Saturday, June 21, 2014

Kisah AKU n Satu Malam di i-City

Assalamualaikum, entri ketiga beb dalam satu hari. Nampak sangat VIVA ni punca aku malas update blog..haha, ok lah, ada lah nak kongsi cerita tadi. Lepas Isya tadi Joe ajak aku keluar minum, saja mau sembang-sembang pasal VIVA pagi tadi sebab kitorang lain session. Lepas minum-minum sambil tengok kekalahan Kelantan yang menyukarkan peluang Selangor menang liga, tiba-tiba Yat message ajak pergi karok. So, kitorang pun setuju lah.
Tolong jangan gelak statement aku ni tau. Walaupun dah belajar kat Shah Alam ni hampir 4 tahun, aku tak penah jejak kaki kat I-City ni, walaupun sebelah rumah je..haha
Tudiaa Raja Karok, haha. Menyingkap balik bila first aku karok kat Shah Alam. It's during sem 2 time aktif dengan TUNAS SMF, sejak tu memang kalau nak release tension, memang di karaoke jamban lah tempatnya..:-)
Yang join tadi 4 orang je plus aku - Yat, Joe dan juga rakan kami time Asasi yang b aru jugak tamat Bachelor of Legal Studies semalam, Dayat.
Benda ni memang normal dalam jamban ni, pilih lagu sambil pegang henset..haha
Tadi main lagu jerit sampai ke anak tekak je..:-)
Jangan risau, si Dayat ni memang suka buat facelift..:-p
Ni Batch Asasi Law 2010..huu, still bersama lagi tau. Brotherhood namanya..:-)
No komen..huu
Baru nak start lagu second aku - I Don't Love You from MCR tiba-tiba ada orang datang. Kata tempat ni kena raid dengan polis..haha, damn. Tak start nyanyi lagi. Sengal betul.
Spoil betul beb, ada setengah jam lagi. Nasib baik dapat refund.. First time karok tiba-tiba kena raid..haha
Since aku pun first time masuk I-City ni, agak teruja jugaklah tadi. keh3x
Diorang ni pun eksaited lebih jugak tengok game yang ada kat situ. Tapi since duit pun tak bawak sangat, so tengok jelah orang lain main..:-)
 
Ramai kapel kat sini, jeles pulak aku..huu Takpelah, belum ada peluang lagi kot. Insya Allah kalau ada jodoh, Allah akan temukan aku dengan si dia..Amin
So far, kawan-kawan jelah yang aku ada sekarang. Dan of course family tersayang. Tapi tu lah, jauh disudut hati memang ada kekosongan dalam hati ni, hanya tuhan sahaja yang tahu..huu, emo apa malam ni sengal..:-p

Ok lah guys, ngantuk pulak rasanya. Esok ingat nak siapkan correction research dengan report global. Ahad ni boleh rehat puas-puas, takut Abg Sab ajak pergi camping pulak hari Isnin tu..:-)

No comments:

Post a Comment