Friday, June 27, 2014

Kisah AKU n Dinner at Murni Discovery

Assalamualaikum semua, hari ni aku nak update sikit pasal cerita malam semalam. Tengah sedap-sedap tidur tiba-tiba masuk message whatsapp from Zhafir, nak dinner dengan kawan-kawan katanya. Ingatkan, pergi makan dengan Yasin and dia je..tiba-tiba pulak ramai join jugak..:-)
Semalam kami berlapan makan kat Murni Discovery kat USJ, pernah sekali makan kat Murni, tapi bukan kat sini la tapi yang dekat Mentari Court tu..:-). Dari kiri - Pok Jad, Yat, Abg Sab and Sal.
Yasin and Eiz Goth. Comel kan Acin tu..haha. Dulu time asasi ada akak-akak senior amik gambar dengan dia sebab comel sangat katanya..haha
Aku bersama Zhafir, research partner paling mantap..haha. Diorang kata muka aku ni tua, tapi kalau ikutkan aku yang paling muda diantara diorang ni..haha
Menunggu makanan sampai - kat Murni ni ada berbagai jenis makanan ranging from Eastern to Western cuisine..but, memang semalam semua kami makan western food.
Ni dia Nasi Goreng Chicken Chop Special - yang chicken chop tu double beb siap ada lapisan keju lagi kat tengah tu..haha, gila kolestrol ..:-)
 Bersembang kerjaya dan juga memories sepanjang belajar kat UiTM ni.
Budak dua orang ni kerjanya mengendap awek seksi kat situ..haha, sampai nak tukar tempat dengan aku sebab nak dapat clear view..:-p
With Eiz Goth, classmate since Part1. Walaupun perangai agak lahanat sebab selalu bahan aku gay..tapi dia tetap one of my bestfriend kat UiTM ni..:-)
Kekenyangan, gila tak kenyang. Aku dah sebu gila beb, sampai tak payah makan pun satu hari ni..:-)
Ada lagi beberapa hari nak exam ni. Berdebar jugak rasanya sebab ni merupakan exam terakhir peringkat degree aku kat UiTM ni, insya allah. Moga dipermudahkan segalanya..Amin.
Dalam pukul 12 malam, kami meninggalkan Subang dan menuju ke Shah Alam. Sampai je rumah terus tidur, ngantuk beb sedangkan notes satu apa pun tak buat lagi untuk Service Management ni. Ok lah guys, aku nak sambung belajar ni, saja je update blog nak bagi hilang ngantuk..:-p

No comments:

Post a Comment