Monday, June 16, 2014

Kisah AKU n Avillion Legacy Melaka

Assalamualaikum semua, panas kan cuaca kat Malaysia ni sekarang? Macam mana lah time kita puasa nanti, haha. Okay lah, since aku pun dah macam ngantuk ni, Let's cut it short, Jumaat lepas aku and family except adik sempat amik short vacation kat Melaka. 
Sebenarnya nak hantar Along jumpa research supervisor dia kat UiTM Melaka, dan juga SPSS Workshop hari Ahad tadi. Aku pun asalnya tak join tapi memikirkan dah lama tak balik rumah and spend time dengan family. Aku pun join lah dengan membawa beban research paper yang waktu tu belum siap lagi.

Dalam pukul 11.00 kami bertolak from Lendu ke Bandar Melaka, kali ni kami menginap di Avillion Legacy Melaka, yang sebelah Yayasan Melaka dan UiTM Kampus Bandar tu.
Kakak dan ibu tersayang..adik tak dapat join, maklumlah dah bergelar budak matrikulasi sekarang ni..:-)
Lawa lobi kat hotel ni, ala-ala kat Florence gitu..huu
Bilik tingkat 14, perfect jugak untuk dapat view kat Kota Melaka ni..:-)
Cool jugak kan? 
Sedikit gambar didalam bilik ni..:-)
Merenung masa depan..haha. Ngantuk sebenarnya sebab tak cukup tidur minggu lepas nak mengerjakan research paper tu. Alhamdulillah, siap jugak. Selasa ni nak submit kat Dr. Aliza, esok pulak nak buat slides presentation untuk VIVA dengan si Zhafir tu..
Payah benor nak snap gambar En. Gani ni.. Kalau dapat pun mesti tak berapa nak clear..
3 hari kat sini tak pergi mana pun, sebab banyak assignment yang kena submit minggu ni. Written Report Strategic, Service dengan Global tu, nak finalize research paper lagi. Plus, along pun ada program dengan UiTM KBM tu.. So, makan tidur je lah..hii
Pemandangan senja Bandar Melaka. Aku pernah suka kat sorang budak Melaka dulu, siap beli shawl lagi..haha, good old memory..:-p
Day 3, kitorang pun check out. Tunggu Along jap sebab dia ada bengkel SPSS dengan Fakulti Business tu.
Overall, best hotel ni. Accomodation nice, food pun okay, housekeeping service pun memuaskan. Cuma kalau wifi kat bilik tu free macam kat Naza Talya Melaka or Mahkota Hotel kan bagus..nasib baik aku bawak broadband..hehe

Okay lah guys, nak kena tidur awal ni. Esok ada program talk dengan PTD. Malas sebenarnya nak pergi, sebab benda tu wajib je aku gagahkan jugak. Dah la 8.30 pagi..*sigh*

No comments:

Post a Comment