Friday, March 8, 2013

Kisah AKU n Our 1st SMF's Gathering

Assalamualaikum semua, malam semalam aku berpeluang join gathering pertama SMF untuk semester ni. Biasalah makan-makan, seronok-seronok dulu before melalui semester yang dijangka akan menjadi busy setiap minggu dengan modul-modul fakulti, dan juga program-program dianjurkan. Luckily, gathering semalam dibiaya oleh Aiman dan Gamo, the proud of SMF - JPA Scholar..tahniah guys!!
Venue gathering kami kat sini lah - huu, Pizza Hut Seksyen 7. Setiap sem mesti aku ada makan kat sini, sem lepas reunion Abg Nezam Crew..:-)
Bincang apa tu bro? Pasang-pasang telinga tadi dapat lah curi dengar diorang sembang pasal jersey bola..haa
Rakan-rakan SMF perempuan yang hadir , ramai jugak kan. Sebenarnya kalau ikutkan, SMF ni banyak perempuan and dijangka semester depan dan mendatang akan terus didominasi oleh perempuan. STC-STC yang baru pun mostly perempuan,dua orang je lelaki..menyedihkan..huk
Deq Joe bersama Pok Jad. Joe ni dah jadi NR jugak, haa..welcome to the club..:-)
Dari kiri, Hisyam (MPP), Aiman (penaja untuk CDO kami malam ni..tenkiyu Aiman, jasamu dikenang), Aku (terpejam pulak mata, penat doe - petang tu turun green) and finally Deq Joe.
Tumpang Mior pnya kamera tablet..haa, unik sikit
Proses mengorder, aku tak pasti lah berapa banyak pan pizza tadi. Tak campur side lagi - chicken wings, ice cream, french fries..huu
Training makan beradab..huu, gurau-gurau ye.
Hah, licin terus. Kuat makan jugak budak-budak SMF ni, si Tiqah tu paksa aku makan 3 keping tadi..kembung perut aku, pastu telan aiskrim pulak..
Kekenyangan pun sempat snap picture lagi. Takpelah, memori tau. Nanti dah ada anak boleh tunjuk kenangan-kenangan papa diorang ni..huhu

No comments:

Post a Comment