Saturday, June 23, 2012

Kisah AKU n Final Examination

Salam semua, final dah nak dekat. Cuma ada beberapa hari saja lagi untuk menyambut paper yang pertama. Sesungguhnya peperiksaan akhir semester adalah satu benda yang termasuk dalam senarai keutamaan aku untuk tiap-tiap semester but untuk kali ni, aku tak tau lah kenapa ianya terkeluar sebaba terlampau aktif dengan macam-macam benda untuk sem ni. So, macam biasa seperti tradisi sebelum ni - aku akan cuba letak standard and target untuk semua subject based on performance dalam kelas as well as pemahaman aku dalam subjek itu sendiri.
ADS 465 - Perhubungan Industri or Industrial Relation. Kurang bersedia, and aku target at most B+, at least B for this paper.
ECO 415 - Ekonomi. Separuh sedia, target at most A, at least B
ADS 460 - Management Principles & Practices. Hampir bersedia, subjek paling aku minat dalam kelas ditambah dengan motivasi yang tinggi terhadap pensyarah yang mengajar aku. Target at most A, at least B.
LAW 299 - Business Law. Separuh sedia, tapi dibantu oleh pensyarah dari segi area yang patut difokus untuk exam. Target at most B+, at least B.
QMT 412 - Business Statistic. Kurang bersedia and ini paper yang aku paling risau. Target at most B, at least C.
ADS 404 - Introduction to Public Administration. Hampir bersedia, salah satu subjek favourite. Target at most A, at least B

InsyaAllah aku akan cuba dapatkan seperti apa yang aku target. Untuk semester ni, aku tak target DL sebab aku tahu banyak subjek penghalang, macam kempunan lagi nak strive for that untuk sem ni but later on, aku cuba untuk semester yang mendatang.
Nampaknya jentera minda dan jasad aku sekali lagi bakal berperang, kali ni mereka semua kekurangan dari segi persiapan dan juga tenaga tambahan. Apa-apa pun, wish me luck, and doakan kejayaan aku. Semoga Allah merahmati dan memberikan kejayaan kepada kita semua.

No comments:

Post a Comment