Sunday, June 10, 2012

Kisah AKU n CDO 2

Salam semua, lepas bulan yang memenatkan aku realize memang susah nak study secara drastik, so aku baru teringat yang hari tu ada plan nak keluar dengan kawan-kawan kat FSPPP. Untuk melepaskan tekanan dan juga celebrate kejayaan forum aku semalam (personal je).
Gerak lepas zuhur tadi, venue kali ni kat Plaza Alam Sentral. Huh, macam takde tempat lain. Bukan apa, kat sini je yang dekat. Malaslah nak pergi berjimba jauh-jauh ni.
Main bowling, satu game je sebab ramai orang. Nasib baik dah booking awal-awal. Hari ni kurang bernasib baik lah..huu
Main satu game lagi syok kot, sebab tangan pun takde injured cam hari tu.
Ni bukan wanted list, cuma muka dia memang camtu.
Kad birthday yang hari tu punya, tak wish lagi..huu
Lepas tu, g karok jap..ni je part yang paling best waktu CDO ni..hew3x
Kali ni, semua orang mesti ada satu lagu solo.
and aku nyanyi lagu fevret, pernah dinyanyikan depan classmate waktu kelas Sir Harcharan time asasi dulu - Without You by Air Supply.
Happy tak kami..
ni raja karok tau, semua OK je.
Finally, lagu penutup kami yang laki nyanyi ramai-ramai - lagu Karam, passing2 mic sampai dah konfius turn sape, haa
Boring ke apa diorang ni?
Habis karok, solat Maghrib dulu then dinner kat McDonald PKNS. Waktu ni, Tiqah dah balik sebab ada komitmen lain.
Mesti jugak nak amik gambar, mana boleh miss.
Before balik, ada drama sikit kat Tasik. Aku serius tak masuk campur prank tu tapi tak pasal-pasal kena jugak. Bayangkan 3 bus stop kitorang tunggu sebab nak pintas bas budak-budak perempuan tu. Nak mintak maaf..huu, Sory la..gurau-gurau je tadi.

So, that's the end untuk CDO 2 ni. Lepas ni, aku just nak settlekan report and pelarasan peruntukan dengan S/U and bendahari Forum aku, buat handout LAW299 untuk BA2C, attend program Ketuanan Melayu hari Selasa ni and after that - I guess aku dah boleh fokus untuk final paper. Wish Me Luck!

No comments:

Post a Comment