Friday, March 23, 2012

Kisah AKU n CR Lagi?

This is short entry. Hari ni tak tau la kegilaan apa yang melanda aku sebaik semester dua membuka tirainya. Minggu pertama kena lantik jadi CR then Prof Zul cakap title CR kena tukar jadi manager pagi tadi..Haa, baru CR nampak tanggungjawab diorang katanya la.

Tadi pulak memang terasa bengang dengan budak-budak engineering kat sini. Tau la diorang ramai dalam group F Pemikiran Pemimpin Negara, sesedap hati je mintak tukar kelas yang sepatutnya kat C2 Fakulti Undang-Undang ke Fakulti Kejuruteraan Mekanikal. Nak dekat setengah jam aku menapak kat fakulti yang besar gila tu semata-mata nak cari sebijik kelas. Yang bestnya, dalam masa aku mencari tu tak tau lah berapa banyak perkataan aku carut kat budak-budak berjaket kilang tu..haa. Menyusahkan. Lain kali diskus dengan semua orang dulu, jangan pandai-pandai nak decide.

Tak habis lagi, sampai je kelas dengan semua muka bengkek pandang aku. Nasib baiklah En.Muswadee tu baik, sebab aku dah lewat setengah jam. Lepas tu beliau panggil, leader untuk each group untuk bangun sebab nak nak cabut undi untuk presentation. Akupun berdirilah mewakili Yat and Faiz. Pastu tak pasal-pasal En. Mus cakap aku volunteer jadi CR untuk Pemikiran Pemimpin Negara ni, then dengan itu - tambah lah lagi satu tugas aku.

First task - plan a forum. This will not be an ordinary forum, not a typical forum waktu asasi. Ia melibatkan lecturer, panelist and EXCO yang bertanggungjawab memastikan kelancaran event. To be exact, the real forum yang macam Forum Perdana. Guess what, aku bertanggungjawab sebagai Pengarah Program. Err, nampaknya pasni kena study banyak pasal Event Planning..huu

Hari ni nya cite. Tu je la.


No comments:

Post a Comment