Monday, March 19, 2012

Kisah AKU n Belilah Apa Yang Korang Nak.

Sekarang entri blog aku main pakai letak je, asalkan ada yerp.  Huhu, susah la nak cari title best, aku bukannya nak kejar SEO pun, bukannya nak kejar follower pun. Kalau tak nak letak title pun takpe, tapi tak nak la. At least aku still follow rule blogger yang paling penting - The Title.
Hari ni kelas ada 3 je, from 3 satu kelas cancel lagi petang tadi and it was ADS 404 - Public Admin. Subjek ni serius lecturer dia tak pernah masuk sejak minggu first. Tengok gambar kat atas ni, sampai kucing pun tidur sebab boring. Apatah lagi aku ni. Bukan apa, just takut lecturer tu akan salahkan aku sebab tak contact dia. Risau.

Bila dah tau kelas takde, aku, Helmy, Pok Jad, Joe and Yat pergi dinner awal sikit sebab malam ni lepas Maghrib kitorang nak berentap lagi kat HEP. Lepas makan, kitorang ternampak sebuah kedai sukan kat area Barra tu. Then, disitulah bermulanya cerita ini...

Yat cari baju nak pakai untuk malam ni. Erm, lupa nak kenalkan. Encik ni single terbaru dalam Kelab kitorang. 
Kapten Joe pun beli jersi baru jugak untuk replace BRAVO PLKN dia yang diguna sejak Oktober tahun lepas. Tak risau hilang kebal ke, huu.
Helmy menjeling-jeling grip untuk reket and finally beli sebijik.
Pok Jad aku tak pasti dia cari apa tadi, nampak cam nak beli reket baru. Maklumlah dah masuk HSL111, sobs3x..
Aku? tak beli apa-apa pun tadi. So far, semua benda aku ada lagi. Lagipun hari tu baru je beli set baju baru AMBROS kat JUSCO. Tapi aku agak berkenan dengan sleeveless yang aku pegang tu, baru rasa macam Lin Dan..huu

Itu je la kot. Bye


No comments:

Post a Comment