Saturday, April 2, 2011

Kisah AKU n Epy Besday Adik + Along

semalam 2 April, kami sekeluarga pergi ke restaurant six point riverside untuk menyambut hari ulangtahun adik dan kakak aku..walaupun terlambat kan, erm, kakak aku berumur 20 tahun, 30 mac haritu..adik aku pulak semalam,1 april..cantik je tarikh for april fool.tapi takde la pulak aku prank dia semalam..

six point riverside cafe..pernah keluar paper tau, ia terletak bersebelahan sebatang sungai yang aku tak tau apa namanya..

a very special thanks to mr.gani daud yang membawa kami dan belanja kami disana..jasamu dikenang..:-)

err..hari jadi siapa sebenarnya ni..banyak pulak aku makan..??

mr.faris,sikit pulak ko melantak hari ni(nasi goreng + grilled chicken chop..wtf!!)..diet kea.

cik darina..waah, berasap sizzling kau yea..

dah habis makan??balik rumah potong kek pulak..

birthday boy and girl..sorang dah 20, sorang lagi dah 15..dah besar anak-anak cik gani yea..

mr.gani: anak kita 2 orang ke 3 orang??
mrs. sulina: 3, sorang lagi kat depan tu..
mr.gani: aah la..betol jugak tu..:-p

kebanggaan mak bapak..alhamdulillah, semuanya boleh dikatakan "menjadi" jugak(along top student stpm kt skool dia,adik pulak student sbpi rawang[sepintar]..and aku pulak, mahasiswa uitm..wi3x), kami tak buat komuniti and pak imam bengang(tak pernah jadi buah mulut orang kat sungai buaya..ngee),kami juga tak buat cikgu meradang(err..kecuali cikgu add math..sory madam,saya bebal mengira sikit..) and semuanya sayang ibubapa mereka..

begitulah kisahnya..
......................the end........................

No comments:

Post a Comment