Friday, April 22, 2011

Kisah AKU,Abang Nezam Crew n Pangkor Day 1

finally, home sweet home..agak penat rasanya trip di pangkor bersama kengkawan from abang nezam crew, baru hari ni jugak la aku dapat update blog ni because aku takde la terfikir nak bawak lappy ni pergi sana..buat berat bag jerp..

naik bas roadways from ipoh ke lumut..

ketibaan di terminal jeti lumut..

naik feri from lumut ke pangkor island..macam sama je feri yang aku naik ni..

van from pekan pangkor ke pangkor rimba camp di teluk nipah..

iki, jadi model aku sekejap..

petang tu, kami bertujuh pun decided untuk meluangkan masa melawat tempat tarikan di pangkor..contohnya kilang perusahaan laut kat atas ni..

nelayan moden..

di tokong foo lin kong..

pendakian kali kedua..

kat kota belanda..

sekali lagi bersama encik meriam ni..

ketiduran..

main air sebelum maghrib..kena tarik bunian laut baru tau..

dinner??

makan malam bernilai 79.90..

kekenyangan..

p?s : malam tu, waktu tengah syok-syok kongsi cerita hantu, tiba-tiba ada angin kuat gila..kitorang masuk dalam, peliknya lepas tu, angin tu terus hilang..abang nezam kata, dia tumpang lalu je..eeekkk..

No comments:

Post a Comment