Monday, April 11, 2011

Kisah AKU n 11.4.2011

Hey there..hari ni tak la teruk sangat, actually, hari ni hari aku dapat examination result and speaking test for muet..check thhis out okayh..

muet..erm..not bad la hari ni, aku dapat jadi candidate c..fuhh,memang itu yang aku harapkan pun..candidate akak diploma nak sambung degree, candidate b, cikgu bahasa cina and candidate d pulak cikgu mathematics..goyang??, tak lah..

topik hari ni..
abandoned babies problem..what is the most effective ways..
a: provide a safety place for abandoned babies.
b: ??, terlupa pulak..(x pay attention)
c: counselling and support group.
d: strict punishment.

p/s : alhamdulillah for both task a and b, sampai terkeluar UN ratification and age of majority la pulak..

balik rumah, mari check result..!!
sebelum tu..aku nak refresh result sem lepas dulu..nak check whether ada improvement or not..

erm..3.39, tak sampai dean list pun..kecewa..of course lahh..

tadaaa..result for this semester, alhamdulillah aku berjaya mendapat 3.48, ada kenaikan sebanyak 0.09..tapi tak cecah lagi dean list pun..takpe la, macam ayah aku cakap, janji ada improvement..

a very special thanks to all of my lectures from semester one to semester two..jasamu dikenang..
sem 1 lecturers: sir.choy tuck onn, madam laila abd gani, madam nurulhuda adabiah mustaffa,madam noritta azmi, madam bhajan kaur, and madam zorah
sem 2 lecturers: dato sir irmohizam ibrahim, sir izzuan izzaidi azmi, liutenant colonel harcharan singh, madam carol ong, madam ilyanna, madam rahana and madam azlina..

now what fred..lets battle MUET!!, aku takkan lepaskan peluang depan mata ni, insyallah aku akan bertahan kat fakulti undangundang..buat kawan-kawan yang dapat dean list and excellence award, congratulation, yang tak berjaya, harap bersabar kerana allah yang tunjukkan jalan kejayaan kita..

p/s: sori aslah, aku tersilap tengok, betul la kau cakap tu..total cgpa aku 3.44..thanks remind me tadi..:-)

No comments:

Post a Comment