Wednesday, April 6, 2011

Kisah AKU n Call Of Duty 2

Hai korang..lama jugak aku tak mengudpate diarimcbride ni..mungkin agak keresahan menunggu keputusan peperiksaan hari tu and also on the preparation of muet sekali lagi..agak takut jugak memandangkan ramai juga kawan yang dah habis test speaking diorang..so, aku tak nak buang waktu, aku nak cerita pasal game call of duty 2, memang best main, dalam aku memegang role sebagai seorang askar, aku juga memainkan peranan sebagai army photographer dan telah captured banyak juga gambar yang menarik disamping membunuh musuh yang ramai macam cibai tu..tengoklah hasil kerja aku niyh..

dalam game ni,kita bermula sebagai seorang soviet, private vasili koslov,musuhnya nazi jerman..

private vasili koslov dan comrades nya menyerang sebuah kilang..difahamkan ia telah bertukar tangan sebanyak 12 kali..

model basikal..

trick nak umpan sniper jerman..

berkumpul sebelum serangan keatas jerman field headquarter kat stalingrad..

selepas tamat mission bersama soviet, kita akan bertukar character, iaitu sgt.john davis sebagai seorang tentera daripada british 7th armoured..

serangan keatas pos jerman di el alamein..one of the best mission dalam call of duty2 ni..

berehat sebentar bersama kit kat..

taking heavy fire at el daba..

from north africa to northern france, the battle of caen raged on..

saya surrender..tolong jangan tembak,tapi boleh tak tembak kawan saya niyh..

diorang tengah minum beer tuwh..line clear,lets move chap..

rumah hantu..erk, last battle, kena defend freshly captured german field hq ni..ni pun one of the best mission..waktu aku main,dah macam bukit kepong, outnumbered and outgunned..

tibalah pula giliran menjadi tentera amerika, battle of pointe du hoc, sangat menyeronokkan menjadi cpl bill taylor..mission yang memang breathtaking walaupun taking heavy fire waktu nak panjat cliff tuwh..

tolong aku guys..jangan naik dulu..

jaga traktor ni..kita kekurangan kereta kebal..we might need it..

the german counterattack to recapture the pointe..

kenangku dalam doamu..rest in peace(aku rasa, grenade yang aku campak tadi terkena dia ni la..sorry chap..)

ada kunci tak..??

storming hill 400..another bitter fighting suffer by those american and me..of course..

wtf!!apakah??..glitch again..:-)

pemandangan bergstein dari puncak hill 400..

the enemy counterattack, the american rangers facing heavy bombardment..

disaat hill 400 semakin hampir jatuh semula ketangan tentera jerman, the american airmen tiba then released a deadly blow to the german and saved the crippled american there..

commanding one of the landing craft gun..

final battle during the mission of "crossing the rhine"

the end of call of duty 2..waktu ni, corporal bill taylor dinaikkan pangkat menjadi sergeant..

so guys, itulah sedikit picture yang aku capture waktu menjadi army photographer..actually banyak lagi kat lappy aku tuwh, tapi aku rasa ni yang menarik kot..
p/s: teringin nak main call of duty 3 and habiskan call of duty black ops
.......................the end.....................

No comments:

Post a Comment