Friday, December 3, 2010

Kisah AKU n FIFA 2011:Malaysian National Team

today dalam mcbride's life segmen..aku akan review tentang fifa 2011 and malaysian national team..

fifa 2011..an interesting football game for the football gamers..but, hari ini akan aku buka cerita dengan sesuatu yang agak menarik...iaitu kemunculan our beloved malaysian national team..waah, tidak kusangka yang team malaysia dapat bermain dengan disiplin tersendiri menentang negara-negara besar lain..spain, argentina, brazil, england, france dan juga jerman telah kutewaskan..erk,and also revenge upon the chinesse..diorang kena 5-0 hari tu..ha3x..tapi, hari ini aku nak review tentang games malaysia versus jerman..lets go..

tgu jap..aku bagi link bagi sesiapa yang ada fifa 11 and cintakan negara nie..yela..boring juga asyik main national team lain, best jugak kasi malaysia lawan the big boss of football kan..silalah ke link ni okeyh..

http://www.mediafire.com/?14e84vjsnmcrq41


so..ini setting sebelum the game..malaysia didalam game ni mempunyai kit yang latest la juga and also player-player juga ialah nama sebenar..cuma,bezanya maybe dari segi ketinggian..tapi,stamina dan power mereka semuanya average..takde yang overpower nor overweak..

seperti biasa..sebelum bermulanya sesuatu match..assistant referee will check the condition of the field..such as..rumput, net, tiang gol..mana la tau keadaan rumput tak rata..net koyak or tiang gol tu tak kukuh..

pemain-pemain mula memasuki padang..agak-agak our boys takut tak nak match those jerry nie..??

first-first..agak tertekan juga dengan permainan agresif si jerry nie..picture diatas menunjukkan serangan blitzkrieg yang dijalankan keatas defender malaysia..tapi lama-lama..

aku berjaya absorbed serangan mereka dan berjaya merempuh flank kanan mereka yang ter exposed..kebanyakkan player malaysia dalam ni tak berapa laju..so, aku bergantung kepada permainan set piece rather than open field..perasan tak ada flag malaysia kat stadium nie..thats mean malaysia still ada fans..

berkat doa dan juga kemahiran set piece aku..norshahrul idlan talaha berjaya menjaringkan goal menerusi tandukan padu menewaskan goal keeper jerman,neuer..huh..dasyhat jugak aku nie..:-P

pemain-pemain malaysia meraikan jaringan pertama..

perlawanan berakhir dengan satu episod kejutan..agak-agak dalam realiti bolehkah our boys bermain dengan result sedemikian..

tada..ni la result match malaysia versus german..
.................the end.......................

2 comments: