Saturday, January 21, 2012

Kisah AKU n Last Day at Perindu

Dengan tumbangnya paper Business Mathematic semalam, sekaligus menamatkan semester satu aku kat UiTM ni. But, final day ni maksudnya aku perlu ucapkan selamat tinggal untuk Kolej Perindu, well you all semua tau yang aku akan memegang status NR semester depan dan seterusnya.

Habis paper tadi terus balik ke bilik, packing cadar and bantal semua. Yang lain dah settle seminggu lepas, huh - tak sabar gila kan aku. Waktu tu aku still ada 2 paper left. Then, main - main dengan anak kucing yang comel ni - biru betul matanya, oit baby tucen - u pakai contact lens kea? Btw, ada gaya tak??

Barang-barang yang dah siap packing, tinggal nak load kat dalam kereta jerr..

In memory - thanks Pengurusan Perindu sebab bagi aku peluang duduk kat sini walaupun 2 semester je - really appreciate it.


Sebelum parents sampai, aku meluangkan masa berjumpa rakan-rakan seperjuangan sekelas dan juga roomies - masa untuk bergambar, err..pada yang takde tu maaf sangat sebab siapa suruh korang balik awal..

Classmate BA1E - dari kiri Faiz, Yasin, Farid, Wan..guys, lepas ni kita dah tak sekelas dah, mesti jarang jumpa kan - plus, aku pun duduk luar nanti.

Muhaimin, classmate waktu my asasian day, still teguh ikatan perkenalan kami sampai sekarang. Seronok dapat tolong korang punya projek Third Language hari tu..

Now, dengan roomies yang banyak ragam. Most of them, akan still become teman sebilik on each other lagi semester depan. Have fun yerp, nanti aku singgah bilik..

Dari kiri, Syawal (goodluck LIBK nanti, make us proud.. FSPPP will and must have their first ever Komander Kesatria - aku doakan kau), Syamil (Nanti kalau aku singgah bilik, sedia-sedia la kek lapis Sarawak) Kenangan Manis : Main Command & Conquer dengan korang..hu3x, really miss the moment when tengok Syamil dengan jip yang bersepah-sepah satu map. Plus, SCUD missile's Syawal yang merciless. Aku tau provide Aurora Bomber and Comanche je..hu3x

Dari kiri, Aqi (memang selalu buat aku terkejut bila kau karok sorang-sorang dalam bilik), and Ijat(dengan kau selalu buat aku cakap belakang orang..huu) Kenangan Manis : Aqi gelak gila bagai waktu tengok Running Man waktu semua orang tengah serius. Ijat pulak - he3x, belajar bahasa Sarawak plus kau je tau apa yang ko suka buat dalam bilik..as well as some guys.

Yang lain Mael (seronok berkenalan dengan kau - orang pertama aku jumpa dalam bilik waktu hari pendaftaran.), Haziq (kenal kau lagi rapat waktu dah nak mid sem, rupa-rupanya aku boleh je join kepala otak ko dengan Syawal), Jr (pengguna setia plug aku, i'll always remember that err, as well as dishwasher.huu)

Meja yang kosong - PERHATIAN adik-adik yang dapat Perindu, kalau dapat meja tengah silalah bawak extension wire sendiri sebab korang punya plug bakal jadi plug tarikan. Serius shit!! - dari awal sampai akhir sem, mesti ada yang akan bukak charger korang yang tengah charge bateri yang still tak penuh and tukarkan dengan diorang punya adapter laptop.

Sebelum berangkat, jumpa kawan lama aku ni - namanya Bobo. Sedih dia bila aku cakap ni last semester aku duduk kat Perindu. Sumpah aku tak tipu. Takpe ek Bobo, nanti aku datang jenguk kau..

In conclusion, memang enjoy tinggal kat sini, dapat berkenalan dengan siswa baru, bukan dari fakulti yang sama but bercampur-campur dalam satu bilik. Sekali lagi terima kasih Perindu!!

p/s: tadi dah tengok rumah sewa kat Flat PKNS. I like it.

2 comments: