Wednesday, January 4, 2012

Kisah AKU n It's Exam!!

Malam ni tepat pukul 12, revision or study week aku akan diconclude. So far, preparation dan plan berjalan lancar - for you all nye information aku set untuk menjatuhkan 3 subjek sebelum permulaan examination week yang bakal kelam kabut and finally - alhamdulillah, pagi tadi aku berjaya menghabiskan 3 subjek - MLS, ACC and CTU. So, baki 3 subjek lagi akan aku hancurkan satu persatu waktu gap yang ada time exam week. Brilliant tak??
 Serabut tu biasalah - jarang meja aku berpenampilan macam ni..eh, ada ke tatabahasa macam tu??
 Nasib baik ade Jr dalam bilik, bolehlah discuss sikit-sikit..by the way, aku tak sentuh Land Law.
Accounting, aku tak berani nak gamble macam kawan-kawan aku. Diorang bantai fokus this subjek for the whole revision week without study and revise subjek yang lain. Untuk subjek ni, aku tak buat pun exam paper and soalan dalam buku - just, solely focus on their principle.
Badminton still dihatiku - tak boleh dipisahkan walau sibuk manapun minggu ni.

Guys, esok aku start minggu peperiksaan. Wish me luck, disaat ramai blogger yang stop penulisan diorang time-time macam ni, diarimcbride akan terus bergerak seperti biasa.

2 comments: