Sunday, November 6, 2011

Kisah AKU n Cerita Semalam

Ini cerita semalam, sorry bangat sebab tak sempat nak update, dipendekkan cerita semalam sampai je rumah aku tertidur sampai maghrib - keletihan maybe.
Checklist item semuanya dah siap - cuma nak tunggu En.Gani sampai kat depan bilik aku..eheh, takdelah, kau ingat dia tu siapa, driver aku ke??
Bro Ijat, dah sampai kot kat Kuching, Sarawak..waktu ni dia tengah dok packing baju..memang last minute betul daa..
Baju favourite dia - EAT SHIT AND DIE!, bayangkan dia balik Sarawak pakai baju ni waktu first day raya haji..hu3x
Sunyi je depan bilik aku ni, selalunya ada je nampak jiran sebelah berlingkaran dengan kucing-kucing kat atas kerusi batu..
Macam cerita cowboy..krik,krik,krik, krik...
It's time to say goodbye..err, topi Kesatria tu saje pakai sebab nak setting rambut, takde kena mengena dengan semangat Kompeni H..haa3x
Domo takmo nangis-nangis, nanti papa balik bawak cekelat banyak-banyak..gtg, bye!!
Ehh..terlupa pulak ada baju tak angkat lagi..sorry ayah..yang tepi tu korang tau2x la kenapa kena blur sikit..hu3x
Aku balik dulu ek, minggu depan jumpa lagi - bye UiTM..
Presint 14 - Bandar Sungai Buaya, Rawang..tenang je environment kat sini. Sampai rumah je, tidur sampai Maghrib..hu3x, pastu..
Oit, bila masa pulak ada orang tukar Astro Beyond 3.0 ni..ahh, damn syiok gila tengok Newcastle main malam semalam plus gambar HD yang clear, menang lagi and we're now at the third place dalam BPL..

p/s: Malam ni aku update pasal Raya Haji 2011..

No comments:

Post a Comment