Saturday, October 15, 2011

Kisah AKU n Malam Tautan Mahabbah FSPPP

Semalam, 14 Oktober 2011 - aku dan classmate menghadiri sebuah malam amal anjuran BACASS FSPPP, difahamkan malam amal ini bertujuan untuk menyambut kedatangan anak-anak yatim. So, petang semalam kami ada latihan KESATRIA, habis je kawad, sejukkan badan then mandi..dalam pukul 8.00 tu aku, Joe dan Yasin bergerak ke FSPPP, yang tak menahannya diantara kitorang aku pulak yang excited terlebih pakai baju melayu ungu lengkap dengan songket putih..yang lain semua rilek je..hu3x.

Aku dan Deq Joe..ungu tak kami, pilih meja dekat dengan food station memang silap besar..habis kena himpit dengan diorang yang dah kebuluran.

Perkenalkan Zhafir, first penampilan dia dalam blog ni..dan juga orang yang tak asing lagi- Yasin

Diorang ni pun newcomer dalam blog ni - ladies and gentlemen - I'm proudly introduced and present Geng Akak (dari kiri Izzah, Eyka dan Syafa), kat kanan sekali tu Zaza.

kaki melangkah pulang - overall, malam ni hampir mengingatkan aku waktu malam dinner asasi..lebih kurang macam mini dinner la kan, dengan ada yang pakai kaftan, kebaya - tak nak kalah tu..whatever it was, we're having fun coz dapat merapatkan kami sebagai classmate untuk semester ni.

ooops, it's still not over yet- budak-budak lelaki yang otw ke Perindu memilih untuk lepak2 kat DC jap, minum-minum and sembang-sembang sikit pasal study, ceyh sembang kencang je kau Farid..takdelah, kitorang borak-borak kosong je, malas nak balik bilik - seronok rasanya sebab dulu jarang dapat buat macam ni..
dari kiri yasin, erm ada dua orang lagi yang buat penampilan pertama dalam blog ni - yang pakai baju ungu sebelah yasin tu namanya nora, eh silap noradzuan..aku panggil deviruchi and sebelah dia yang pakai baju kaler putih tu Faiz atau dikenali sebagai Eiz Goth..yang hujung belah kanan tu our class hotstuff, Deq Joe..

in conclusion, malam semalam memang aku enjoy jugak walaupun pinggang aku ni kerap sakit sekarang - demi kawan, sakit itu aku sepak laju-laju..ha3x

No comments:

Post a Comment