Saturday, October 8, 2011

Kisah AKU n Balik Rumah

Maaf atas kelewatan untuk mengupdate blog ini, jujur aku katakan agak susah untuk melakukan tanggungjawab ini apabila sudah bergelar pelajar university semula. Mungkin juga disebabkan faktor “benda yang sama” yang sering menganggu fikiran – tak faham? Okay, meyh aku terangkan, kata lain bagi frasa tu adalah takde benda yang menarik dan baru untuk aku ceritakan dalam blog ni. For example, jogging, main badminton, assignment, test, quiz and even dinner. Semua benda tu korang dah muak baca kan sepanjang hampir 2 tahun aku menjadi blogger ni.

Balik rumah, juga satu entri yang tak asing dalam blog ni..contoh yang paling biasa : cuti semester dan minggu perayaan..but, untuk kali ni. Persoalannya, kenapa aku balik? Homesick? Bagi roommate jeles? Takde kerja? Free? atau suka-suka.
Jawapannya..kesemua diatas dan juga ada barang yang perlu aku ambik dari rumah such as reket badminton, sejumlah kecil baju dan seluar, kasut badminton, buku Contract yang dipesan Jr(roommate aku yang amik BLS) dan juga kiwi kasut..hu3x

Bukan itu je, kakak aku pun balik juga tadi..seronok dapat sembang and borak-borak dengan dia..maklumlah, kami ni kan tak boleh berenggang. Dengar cerita, dia buat business jual beg domo kat UiTM Melaka tu..macam-macam betul, kat FSPPP aku baru perasan ada 2 orang je yang pakai – aku and sorang budak perempuan kelas lecture..
Finally, semalam aku dapat installer PES 2012 and FIFA 2012 from Qi, PES dah install but ada error(dah fix pun petang tadi), FIFA best jugak, maybe sebab nak install senang plus tak payah nak install patch untuk kits and stadium yang ori..

Esok, aku balik UiTM, lepas ni aku tak promise dapat update selalu , erm..korang pun tau kan..kbai

No comments:

Post a Comment