Wednesday, October 19, 2011

Kisah AKU n Kucing Perindu

Bila dah takde benda nak update, benda pelik-pelik pun jadilah..so, hari ni aku nak bercerita tentang haiwan yang sangat common kat Kolej Perindu, UiTM Shah Alam - Kucing. Kucing kat sini semuanya cantik-cantik and gemuk, tak taulah kenapa but aku rasa mungkin ada kaitannya dengan sifat pemurah siswa-siswa yang tinggal kat sini, aku pun termasuklah jugak dalam kategori siswa macam yang dinyatakan..Kat UiTM Shah Alam ni ada satu stall nasi lemak yang special, dengan harga 3.50, kita akan dapat nasi yang agak banyak, telur rebus yang cantik dan juga ayam goreng size XL..promote ni..

Balik kelas tadi, aku, Wan and Eiz Goth singgah la tapau nasi lemak ni, pastu visit jap Office Perindu nak tuntut baju kolej, and then melantak..

Kekenyangan, aku tengok tulang ayam yang besar-besar.."Hmm..apa nak buat ni??" Pastu aku bukak pintu bilik, nampak beberapa ekor kucing yang tengah sedap baring atas kasut-kasut and minum air kat longkang..sob3x

Aku masuk bilik balik then patah-patahkan tulang ayam tu kepada 5 ketul, sebab ada 5 ekor kucing..baru fair and square kan..pastu aku keluar and jemput diorang bersila and makan..hu3x, so - ada la sedikit gambar yang mewarnai jamuan ringan itu..

Makan lahap sangat, padan muka kau..kan dah habis.

Nak lagi..kasihanilah saya..sob3x

gi main jauh-jauh lah..ni aku punya..

dah habis kan??, cakap apa kat abang farid..terima kasih??, pandailah korang ni..

No comments:

Post a Comment