Saturday, October 15, 2011

Kisah AKU n The Hunt of Joe's Fischer

Ayoo Farid, cerpen baru ke ni..he3x, takdelah ni cerita from aktiviti aku and Joe bersama Idzard petang tadi..Siapa Joe Fischer tu?? Erm tu Joe tu Joe la, Fischer tu nama brand racquet badminton yang dicari Joe..itu je.

kitorang naik bas ke PKNS from Sec 2 dalam pukul 4.30 petang tadi, cuaca sejuk je hari ni - hujan..ingatkan nak tidur but atas permintaan abang hot stuff ni, akupun ikut je..well, aku kan sidekick dia..ha3x

da lama tak naik bas U80 ni, but seriously suasana dalam ni agak creepy sikit sebab takde orang yang bersembang pun except kami bertiga..dah macam bas zombie,hu3x

Setibanya disana, kami singgah Plaza PKNS dulu sebab Joe nak cari racquet brand Linning, err..tak tau la betul ke ejaan tu sebab aku tak pernah dengar pun jenama ni..hampa, tak jumpa so kitorang pergi PAS pulak, pun tak jumpa so Joe memutuskan untuk patah balik ke Plaza PKNS and cari brand lain..

Waktu diorang patah balik ke PKNS, aku memutuskan untuk stay kat PAS and cari baju sebab ada satu baju aku dah rosak (turun warna) waktu rendam hari tu..tu la tak nak dengar cakap mak lagi..ha3x, ni memang best sebab aku beli kat kedai yang ada amoi cina yang comel gila - part yang best waktu dia ukurkan baju kat badan aku, jatuh iman aku tadi..ha3x. Bukan tu je part yang best, lagi satu waktu on the way nak ke PKNS aku terserempak dengan En. Safuan, staff from Onyx - dia dengan tunang dia dok jalan-jalan cari baju kat situ..seronok dengar cerita-cerita kat office sekarang such as, kekurangan runner macam aku, takde siapa nak pergi bank and running errand..and one more thing yang buat aku happy ialah account exec, En.Hafiz sudahpun bernikah, congrat bro. Tak sabar nak datang kat majlis kahwin diorang ni nanti..


tough tak Idzard..tangan dah menggeletar habis tu..hu3x, tape2 nak bergambarkan??

Joe dengan Fischer dia..

nak balik then ternampak Shah Alam Convention Center, teringat zaman asasi dulu - grand dinner kat sini..

mana gambar aku, takde kan? erm..untung sape yang keluar dengan aku, ade je gambar nak buat memories..

No comments:

Post a Comment