Tuesday, September 13, 2011

Kisah AKU n First Day at FSPPP

Akhirnya setelah 6 bulan menunggu dengan penuh sabar, semalam ialah hari pertamaku bergelar pelajar ijazah sarjana muda UiTM. Perasaan bangga tersemat didalam hati walaupun bukan di FUU, tapi di FSPPP..ianya merupakan besar rahmat buat diriku.

Fakulti Sains Pentadbiran dan Pengajian Polisi terletak diatas bukit, boleh nampak from bilik aku ni, petang first day tu puas aku cari jalan shortcut tapi tak berhasil, it's still 15 minutes journey from Perindu 3.

Sebelum bertolak ke FSPPP - noted that at the end of the registration session, aku, deq joe, yat and yasin akhirnya menjadi classmate..yes, lepas ni boleh pergi and balik sama-sama..we're from BA1E.
p/s: demi mereka, aku menolak tawaran ex-classmateuntuk reunite dalam satu kelas : ida and hana, sorry ye..

err..ni aku ke?? , dah lain kan compare dengan waktu asasi dulu..

FSPPP from bus stop..dalam 2 hari ni, kami balik naik bas - sebab cuaca agak panas..
p/s: nanti aq post pemandangan from FSPPP..sumpah cantik compare dengan FUU..

Lepas habis kelas, menatap gambar mak ayah..

FSPPP Dihatiku, UiTM Dihatiku..

No comments:

Post a Comment