Thursday, September 15, 2011

Kisah AKU n Dinner Bersama Roomies Baru

Malam ni aku dapat meluangkan masa makan malam bersama-sama roommate baru, P3115..semuanya disebabkan Yasin, Yat and Joe yang menolak jemputan aku untuk dinner bersama-sama mereka. Alhamdulillah, aku tidak mengalami masalah komunikasi dengan mereka sebab diorang semua sangat ohsem!! Untuk dinner julung kali kami sebagai teman sebilik, Dataran Cendikia menjadi venue pertama dan diharap ianya akan kekal sampailah kami berpisah kelak.

Kami semua makan di Gerai 15 yang menawarkan masakan barat plus melayu dan untuk hari ni, aku memesan Chicken Chop (Mushroom Sauce) plus nasi goreng..unik kan??

dari kiri, Bro Haziq and Bro Awal menikmati makanan mereka..

kali ni takde Big Bro M.G Joe, yang ada cuma Big Bro Mael dan Bro Syammyl..ha3x, aman dunia aku..

Aku bersama Bro Ijat..terserlah kecinaan aku..kan??

Inilah Gerai 15, buat student UiTM yang nak rasa keunikan and the blend of western and eastern cuisine..silalah visit dan try sendiri.

No comments:

Post a Comment