Saturday, September 17, 2011

Kisah AKU n Satu Petang di Kompleks Sukan UiTM

Pagi tadi, merupakan perjumpaan pertama untuk aktiviti kokurikulum bagi semua pelajar baru UiTM, mostly Part I..ramai gila kot, takde gambar yang aku berjaya snap sebab cuak dengan Komandan Kesatria yang agak garang gitu..but today, aku officially registered as member of the Platun 2, Kompeni H Kesatria Negara UiTM.

Itu cerita basi pagi tadi, disebabkan statusku sebagai ahli Kesatria - aku berpendapat bahawa stamina perlu kuat, mental juga kuat..dan finally aku membuat kata putus - zaman asasi kau yang boring dah berlalu, it's your time to be an active student..let us visit Kompleks Sukan..

Muka tak boleh blah gila - ingat nak main badminton tapi brader tu cakap Kompleks Sukan digunakan sebagai venue untuk peperiksaan asasi..huh, sibuk betullah..
p/s: some people cakap body aku macam perempuan..betulkah itu, apa pendapat korang??

First match - Joe vs Mael..

Second match - Fred vs Mael, and ianya berterusan bergilir-gilir sampailah semua player dah bermandi peluh sendiri..

Hiyahh!!


pemain-pemain amatur bergambar selepas match yang penuh gelak ketawa dan adegan terjatuh tanpa diingini..

Selepas itu, kami mengunjungi mini gymnasium dan menggunakan kemudahan exercise disitu hinggalah pukul 7.00, tak banyak gambar sebab ada siswi yang ada dalam gym tu..takut diorang ingat aku snap gambar diorang pulak..

Bye, jumpa lagi..insyallah aku cuba gunakan kau dalam masa 3 tahun yang akan datang kat UiTM ni..

No comments:

Post a Comment