Wednesday, March 2, 2011

Kisah AKU n The Last Assignment

Hari ini berakhirlah semua assignment untuk program asasi undang-undang..fuhh, setelah hampir setahun berjuang bermati-matian untuk menyiapkan kesemua assignment,assesment,task and errand yang diberikan..at last, tiada lagi kesemua benda-benda yang menganggu proses revision aku untuk final semester examination..so, jom aku ak review sikit pasal kelas dengan my beloved and strict lecturer, Liutenant Colonel (Ret.) Harcharan Singh..

semua sibuk membuat pemeriksaan terakhir sebelum proses penyerahan term paper 2..

ALL IN LINE!!!

yang tak siap lagi pun ada..

the attack of LWP02J's against Lt.Col Harcharan..

mereka yang telah berjaya..

kenangan bersama term paper 2..sedih nie setelah memikirkan saat-saat genting bersamanya..

termenung seketika..mungkin beliau rindu term paper kot..

zain zulqarnain yang menempuh banyak pengalaman perit sepanjang bersama army man..

lepas semuanya selesai..kami diminta menyanyi, aku ingat wakil je tapi semua satu kelas kena..abang nezam yang nominated aku tadi, pergh memang habis menggeletar doe..nak tak nak, terpaksa lah aku menyanyikan sebuah lagu untuk sir harcharan iaitu Without You from Air Supply..alah,lagu blog aku ni..:-)

When semua orang dah nyanyi, kitoran pulak request sir untuk menyanyi untuk kitorang..and kami berjaya la jugak pujuk beliau..sir harcharan mendendangkan lagu "BaaBaaBlackSheep"..best, first time dengar beliau nyanyi..

finally, berjaya juga aku bergambar dengan sir harcharan..memang sedih pasal dah habis belajar bel342 dengan beliau walaupun agak penat dan tertekan tapi aku still enjoy kelas beliau..dan aku percaya classmate yang lain merasakan feeling yang sama kan..so guys, debaran final semakin terasa dan preparation aku pun still belum terganggu dengan unexpected things and event macam last semester..diharap semua berjalan dengan lancar...amin,insyallah..
....................the end......................

2 comments:

  1. wah2 tetba found ur page,.... remind me of my asasian friends =D
    btw, sir irmo and harcharan pun pena teach me!
    good luck! ^_^

    ReplyDelete