Monday, March 7, 2011

Kisah AKU n Revision Week

Peperiksaan akhir semester bakal membuka tirai pada hari khamis ni, revision week iaitu minggu untuk para mahasiswa dan mahasiswi asasi undang-undang uitm membuat the final preparation pun telah bermula..aku seperti biasa deployed the last minute plan, just like what happened on the last semester..diharap plan ni(Farid's UiTM 2nd Plan) berjalan dengan lancar dan hasilnya juga memuaskan hati..so, mari lah korang semua baca apa yang aku and roomies aku buat dalam minggu yang genting ni..

inilah former capital aku, tempat aku study dulu, main game, bersembang and tidur.. tapi..

taadaaa!!, ni la my new capital..aku pindahkan tempat pertapaan aku kat tepi katil, senang la nak study(tempat letak buku kaler blue tu..), lagipun ada bantal kecik aku tu bolehlah aku study sambil buat aksi kuak lentang ataupun menonggeng..

ramai juga diantara kami yang gunakan minggu ni sebaik mungkin seperti mr.aslah..

mr.najib..tak henti-henti study,buat revision, past year, semua benda ditaburnya..lepas study,tidur, then celik mata je, sambung balik..macam tu la beliau sepanjang minggu ni..

mr.yasin..ramai yang kata ni first time dia study..tak tau la betul ke tak..??

yang terkandas pun ada..oops..tapi brader ni dah habis study..


apa-apa pun..solat jangan lupa..walaupun berusaha banyak manapun tapi sombong dengan Allah, tak kemana pun kita..macam yang ayah selalu kata, usaha,doa dan tawakal..

?????

faculty of law..tak tau la kita still dapat bersama lagi ke tak next semester..kalau tak de rezeki, jangan nangis ek..jaga lecturers, guards, makcik cleaner baik-baik..all the best for all law asasian, semoga jumpa lagi nanti..papaiii..

No comments:

Post a Comment