Monday, August 1, 2016

Kisah AKU n Lights Out @ AEON Rawang

Assalamualaikum,

Awal bangun pagi ni bro? Nervous pulak rasanya nak start kerja baru lepas ni. Huu, Okay lah, nak update sikit entri pasal cite hujung minggu aku. Lepas open house Sabtu tu memang aku tertidur terus. Lepas Maghrib, aku bergerak ke AEON Rawang. Boring beb duduk rumah, so pergi lah tengok wayang.

9.30 PM - aku tonton movie Lights Out hari tu. Ate semua cite aku nak tengok dah penuh - Star Trek full house, Kabali full house jugak, Jason Bourne pun full. Last-last cite hantu ni jugak yang jadi pilihan. Tapi boleh tahan saspen cerita ni, mana taknya tengok-tengok nama James Wan ada kat situ. Konfirm power punya! Haha
Ni pulak cerita petang semalam. Memenuhi undangan open house bekas rakan sekerja di MISB, Farah. Sempatlah reunion team Marketing tadi. Gambar diatas - aku, En. Ku dan family berserta hos,Farah.
Pergi saloon aunty kat Bukit Sentosa. Aku ni regular customer dia kot. Cool tak rambut aku tu? :-p
Singgah carwash basuh kereta. Pasni nak report duty, kereta kena lah berkilat..hehe

Itu je lah cerita simple pagi ni. Ingat nak sambung tidur balik, tapi tak payah lah. Karang terlajak tidur pulak. Sekarang ni dah nak kena pergi kerja awal, takde nye keluar pukul 8 pagi cam selalu. Dah lama nanti biasa lah kan.

No comments:

Post a Comment