Sunday, August 28, 2016

Kisah AKU n Public Diary?

Assalamualaikum,

Pagi ni nak share sikit cerita minggu ni. Kadang-kadang ramai jugak yang bertanya, apa function aku dok taip cerita camni. Ermm, dah nama pun diari aku. Haha.
Bezanya diari ni aku made public sebab ada beberapa entri penting yang jadi rujukan terutamanya student-student yang berminat dengan kursus Foundation Law ataupun Sains Admin tu (Top 10 didalam Google search engine which is quite popular jugak lah..lol). Memang ada niat nak private kan blog ni. Tapi bila aku buat private susah pulak diorang nak buat rujukan, so aku pun biarlah blog ni kekal public as its way. Kalau rasa menyampah dan meluat dengan cerita-cerita kisah hidup aku ni. Tak payah lah baca. Simple as that.
Okay, jom teruskan dengan cerita this week. Fuhh, balik lewat aje minggu ni. Tapi takpelah, bak kata Bunkface "Ini cerita, hey orang muda!" Rilekslah, muda lagi kot. Tenaga banyak lagi, apa salahnya balik lewat..huu

Isnin aku ke site. Monitor our technical guys kat sana. Sempat lah merasa jadi pekerja plaza tol..:-p
Rabu - Bersengkang mata sampai 10PM untuk tender submission. I'm not really involve with this project, tapi demi award "Knight of Shining Armor" next year, aku tak kisah nak tolong kawan-kawan..haha
Khamis pulak ada POC II kat TPM. Banner ni aku yang design..hehe
Hari Jumaat ada meeting di LLM. Alang-alang dah sampai, jumpa jap Faiz yang kerja kat sini.
Habis je meeting around 6PM, sambung melepak dengan bro ni kat IOI Mall. Nak cari kasut baru katanya (bukan sepasang, tiga pasang terus!), untunglah pegawai kerajaan. Masyukkk! Haha
Thanks bro belanja Willy Satay. Hang mai Gombak nanti aku belanja pulak..:-)

Itu je cerita minggu ni. Dah lama takde main entry Brotherhood Sungai Buaya kan? Aku rasa last keluar karok+movie segala bagai 3 bulan lepas kat Wangsa Walk. Perghh, lama beb! Tengok lah, minggu depan plannya nak melawat si Dolah tu kat UNISEL, mana lah tau boleh curi-curi masa sikit..:-)

P/S: Esok kena report duty kat Bangsar pulak. Nak masuk KL yang aku lemau ni..

No comments:

Post a Comment