Sunday, August 14, 2016

Kisah AKU n Burgerbyte @ Bukit Beruntung

Assalamualaikum,

Apa khabar semua? Sihat ke? Sebelum melepak ni, ingat nak menaip sikit entri berkenaan sebuah restoran berkonsepkan burger dekat-dekat area rumah aku. Tapi, macam biasalah sebelum kita buka main story, jom selak sikit cerita dipejabat untuk minggu ini.
Takde benda menarik pun berlaku this week. Just a number of tenders, projects etc waiting in line untuk disiapkan. Jumaat after office hour, aku berkesempatan jumpa dengan my ex-boss, Mr. Haslan kat Setapak. Almost 4 jam jugak kami discuss pasal business proposition..hee
Haa, yang ni menarik. As being mentioned before in my previous entry, our Group ada menghantar kontinjen untuk Kejohanan Sukan Kerja Raya 2016. Ni lah Team Boling Padang kami tahun ni, sempat lah train dengan diorang minggu lepas..:-)
Nampak tak bola yang ada sticker merah tu. Aku punya beb!. Tak dapat join pergi Larkin pun takpe, janji semangat aku dalam bola tu diorang bawak sekali..haha
Petang semalam aku dan family meluangkan masa bersama dengan had our early dinner at Burgerbyte Bukit Beruntung. Memang dah lama pasang niat nak belanja family makan, cuma baru-baru ni schedule cantik sikit. Maklumlah, aku ni baru je masuk company baru. Banyak benda nak kena hadam lagi..:-)
Dah lama tak makan sama-sama camni. Rasanya last time buka puasa di Mama Seafood kat Rawang tu.
Mia San Mia! Eh-eh, dah kenapa hang ni bermia-mia pulak? huu. Tu motto Bayern Munich lah (jersi aku pakai tu), maksudnya "We Are What We Are". Selain Newcastle United, this club merupakan favorite aku jugak, cuma bezanya Bayern Munich ni main dalam Champions League, while Newcastle dalam Championship League..haha~
Kat Burgerbyte ni ada almost 20 types of burger yang kita boleh pilih. Tapi tu lah, niat hati nak je try burger-burger lain tapi last-last Chili's Meat Burger jugak yang diordernya..haha

Anyway, thanks for the food. Memang enjoy, harga pun berpatutan. Ada masa kami singgah makan sini lagi ye. Next visit aku kena try Naked Burger tu jugak, tengok Along makan macam sedap je..:-)

No comments:

Post a Comment