Saturday, May 2, 2015

Kisah AKU n 2 Mei 2015

Assalamualaikum,

Hari ni merupakan tarikh istimewa bagi aku dan juga blog ni.
Happy birthday to my beloved blog yang ke 5..huu, dah masuk 5 tahun dah diarimcbride ni. Rasa macam tak percaya pulak yang aku ni dah 5 tahun blogging. Masih lagi aktif menulis entri but nak kata konsisten macam tahun-tahun lepas tu tak berani lah aku nak jamin. Sejak berkerja ni memang jarang jugak aku update blog ni. But hey, still ada entri jugak but pada kadar yang sikit and tak agresif macam dulu.

Akhir kata, terima kasih kepada Allah kerana memberi aku kekuatan untuk masih lagi bergerak sebagai blogger. Terima kasih juga kepada pelawat-pelawat yang hadir membaca entri-entri picisan dalam ni, semoga korang terus sukses dalam kehidupan korang ye.

P/S: Best bila jadi blogger ni, kalau strangers nak tahu pasal kita. The answer will always be "Do check my blog since day one until the latest one"..haha

No comments:

Post a Comment