Thursday, November 7, 2013

Kisah AKU n Training SAF Pt. 2

Assalamualaikum semua, seperti yang dijanjikan pada minggu lepas, hari ni aku nak update sikit perjalanan team boling padang FSPPP pada minggu ni, dah masuk minggu yang ketiga kami training. But still, takde team perempuan yang turun training. Rupa-rupanya Syikin kata yang budak-budak tu nak tarik diri. Ok lah, untuk team lelaki pulak, setiap minggu ada improvement, baik dari segi attendance dan juga permainan.
Macam biasa lah, waktu training still pukul 5.30 petang - dan yang terkejutnya dua orang ni datang lagi awal daripada aku..haha. Oh lupa nak introduce, yang pakai baju merah plain tu namanya Edy.
Edy ni fast learner, baru main hari ni but dah ada slight improvement. Dari segi leretan, line dan juga weight. Semuanya okay! Cumanya kena selalu turun training untuk jadi lagi konsisten.
Bersama Afzan, dia ni memang selalu turun training. Maybe sebab kami pernah merasakan keperitan kalah semua game SAF yang lepas gara-gara kekurangan training dan knowledge, huk
Tadi kitorang ada exhibition match dengan team FSPU. Main saja-saja sebab kami diorang nak kongsi rink dengan kitorang. Bagus lah, baru bagi simulasi game sikit kat budak-budak ni..:-)
Ni skipper FSPPP tadi - ada bakat dah tu Aqmil. SAF nanti kau jadi skipper eh..
Aku main jadi Second tadi. Serius seronok tadi, sebab dah lama tak main match dengan orang lain..
 
Sekitar pukul 7 petang, exhibition pun habis . Sempat main 3 ends je and korang rasa-raas apa result game tadi?
Team FSPPP berjaya menewaskan FSPU dengan jumlah 4-1..huu, tahniah-tahniah, walaupun exhibition tapi rasanya kalau rentak permainan tadi boleh dikekalkan time game - Insya Allah, kita boleh survive dalam grouping..Amin
Trust Us, We're Lawn Bowler!! The Power of Policy!!

p/s: Azle!! bila kau nak turun training ni!! Tinggal 2 sesi je lagi.

No comments:

Post a Comment