Tuesday, September 3, 2013

Kisah AKU n Mini Reunion 2013

Assalamualaikum kawan-kawan, hari Ahad lepas aku ada buat mini reunion sikit untuk rakan seperjuangan aku ketika bersama-sama menuntut di SMK BSB. Beberapa hari before reunion, aku berjaya gather 3 orang dan mereka ialah Afiq, Ahmed dan Dolah. Sufi tak dapat nak join pulak tahun ni sebab Khamis lepas dia dah pun bertolak ke Korea Selatan for student exchange program.
Yang first sampai hari tu Ahmed. Kawan sejak Form 1 waktu aku masuk kelas 1 Utarid dulu.Seorang pengawas sekolah yang berdedikasi (yeke?) Genius dalam calculation, memang ternyata handal dengan dapat A untuk add math time SPM hari dulu kat sekolah aku selalu tiru dia lah..haha. Yang sebelah tu Dolah, cam biasa lah..aku pun dah mention dulu. Kawan since Form 4. Ex-Prefect, tapi sangat brutal. Dia ni dulu macam abang aku jugak, selalu jadi backup..hee
Ni pulak Afiq, kawan sejak Standard 4, genius Accounting but really hate History..haha. Ni geng PRS aku dulu, selalu lepak sama-sama..:-)
Bersembang zaman-zaman sekolah dulu, memang seronok. Time ni lah dapat cerita apa-apa hidden secret semua..tapi, benda dah lepas..haha
Mak aku masak yang ringan je hari tu sebab nak lawat adik aku. Ada bihun goreng, instant currypuff and kuih raya je..:-)
Masing-masing muka dah macam apa tah..dulu suci bersih je..hii
Sambung sembang kat luar pulak..haha. Mana boleh nak lepaskan peluang, jumpa pun setahun sekali je. Masing-masing busy la katakan.
Friendship kami yang tak akan putus, kalau Sufi ada mesti lagi best.
Ok lah, dah pukul 1. Aku pun nak siap untuk jumpa adik aku yang tengah Trial SPM ni..Bye-bye rakanku semua, hati-hati ye drive.

No comments:

Post a Comment