Saturday, June 22, 2013

Kisah AKU n Exam's Preparations IV

Assalamualaikum semua, nampaknya student-student degree UiTM dalam mood final exam sekarang ni. Budak sebelah rumah aku yang suka melalak malam-malam pun dah senyap..haa, tadi parents aku datang - macam biasalah untuk bagi semangat kat anak lelaki mereka yang nak masuk exam hall dalam beberapa hari lagi. For korang punya information, this is my fourth major examination sepanjang bergelar student AM228 ni..:-)
Ayah aku bagi drive pulak..huu, bawak je la kat area dekat Mydin tu - lunch jap, then singgah Mydin beli barang-barang preparation untuk exam, plus stok-stok makanan time exam nanti plus bulan puasa..Mengikut perkiraan, aku dijangka sempat puasa kat sini dalam 3 hari sebab paper aku habis 13/7/2013. Yang tak bestnya, puasa sorang-sorang je, sebab Afiq habis paper awal.
Stok penting - maggi, air kotak, ice cream soda..huu, nyum-nyum. And of course yang paling penting untuk stay up malam-malam - 3 in 1..:-)
Haa, ini pun vital jugak - lagi-lagi time tengah jerebu kan.
Ni je la beli untuk exam, since pen yang SNU bagi pun tak pakai lagi.

Ok lah guys, malam ni aku nak kena settlekan assignment ASEAN aku yang kena redo..huk. Kena siapkan jugak malam ni, sebab esok nak kena bergerak untuk study OB+Ethics. Untuk reference korang, aku tunjukkan lah examination's timetable aku:
Haa itu lah jadual aku..err, aku tengah tengok movie 12 Angry Men ...seriously a brilliant and genius movie yang pernah aku tengok. Korang try lah tengok, serious korang tak kan menyesal..caya lah..:-)

No comments:

Post a Comment