Tuesday, January 1, 2013

Kisah AKU n 2013 Resolution

Assalamualaikum 2013, apa khabar..? baik, ok aku pun baik jugak. Sebabnya kita 0-0 lagi, so please be nice with me okayh. Tahun lepas dah mengotakan janjinya dengan memberikan banyak kenangan hebat untuk aku, so dengan ini aku harap kau pun buat benda yang sama. Orait, seperti tahun-tahun sebelumnya dan mendatang..untuk tahun baru kita mesti ada azam. Sebuah list resolution yang menjadi peringatan dan panduan buat kita in case kalau tersesat ditengah jalan.

Azam tahun lepas boleh dikatakan 90% complete, cuma yang part mak ayah tu aku tak boleh nak buat penilaian sendiri. So, untuk tahun ni azam kebanyakkannya sama dan ada sikitlah penambahan.

1. CGPA yang baik, untuk semester 3 aku tak harapkan banyak - cuma sekadar dapat maintain above 3.00 je.

2. Join SAF 2013, aku berharap nak jadi player lawn bowls yang elite time tu sebab waktu edisi 2012 aku masuk dengan ilmu yang kosong.

3. Blogging - semoga blog yang menjadi medan penceritaan aku ni terus beroperasi

4. SMF - resign bila the exact term habis. Term aku habis sem depan dan aku tak berniat pun nak extend term, sakit woo kalau pegang sampai 2 tahun - tak kemanalah CGPA aku nanti.

5. Menjadi anak yang mengenang budi dan baik

6. Bergiat secara serius didalam sukan Boling Padang.

Jadi, itu sajalah resolution list aku untuk 2013. Semoga azam aku ini diberkati Allah dan dipermudahkan segalanya. Amin

No comments:

Post a Comment